Trött!

Idag var jag i skolan till 15 ungefär. När jag kom hem var tanken att jag skulle dra ner till poolen och träffa några andra, men det slutade med att jag satte på ett avsnitt av gossipgirl och somnade. jag vaknade och sen satte jag på samma avsnitt igen och somnade igen. När Calle kom hem från skolan 3 timmar senare lyckades jag ta mig upp och hänga med han till poolen. Även nu är jag väldigt trött och väntar på att Tobbe ska sluta jobba så vi kan köra en skypedejt innan jag somnar. Det jobbiga är dock att mitt internet är så segt så det är inte säkert att det funkar. I så fall måste jag ta mig ner till receptionen där det finns wifi. Och nej det är ingen sån reception som en del av er får upp i huvudet nu som det är på hotell, utan receptionen är i garaget! I och med att alla som bor här (förutom utbytesstudenterna) lämnar och kommer till byggnaden i bilar eller mopeder så är den enda ingången genom garaget, där även receptionen är. Det finns i alla fall två parkbenkaratt sitta på :)
Imorgon har jag skola 9-11. Det är Global Supply Chain Management som gäller. Jag tycker faktiskt det låter väldigt intressant så det ska bli kul. Jag hoppas bara att jag hittar rätt, men jag ska ta följe med några finnar så jag hoppas på att dom har bättre koll än jag :)
Ha det bra mina kära vänner!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0