Tisdag!

Jahapp den tisdag börjar med ännu ett kors i taket! Jag och Calle gick till skolan 8.30 sätter oss i klassrummet och väntar med dom andra eleverna. Vi skulle börja kl.9 men ingen lärare syns till och vi börjar alla få onda aningar. Kl. 9.15 kliver professorn in och säger "Ursäkta mig men jag har ett annat möte jag måste vara på nu så vi får ta lektionen i kväll kl. 20.15! Halllå eller! Jo vi har visst ett annat liv än att sitt och vänta på dig varje tisdag morgon. Och ja vi har lite annat planerat i kväll. Så ja jag får nog skippa denna lektionen och hoppas att han inte märker något. För i kväll ska vi nämligen fira Emil som fyller år, men ingen vet riktigt hur mycket han fyller! Haha jag försökte ta reda på det igår men det var lite oklart, då han sa att han fyllde typ 16, 17 men jag tror snarare på mellan 24, så vi får se. I alla fall ska vi ner till poolen nu vid 19 och fira honom och sen blir det dinner och sen kanske in till Georgetown, vi får se, jag har ändå skola klockan 9 i morgon!
God kväll på er!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0