Skills!

Ibland önskar jag att jag hade en talang som jag verkligen trodde jag hade när jag var liten. Mamma, Pappa, jag och Josse skulle åka till Mallorca eller Kreta eller något liknande. Vi ville så gärna att mormor och morfar skulle fälja med så mormor bad mig att jag skulle trolla dit dom när vi kom fram. Dagen efter vi kom fram skulle vi gå ner och äta frukost på hotellet, gissa vad det första jag såg när jag kom ner? Jo mormor och morfar så klart. Jag trodde länge att det var jag som hade trollat dit dom och var så lycklig över det. Tänk om det verkligen hade varit en talang jag hade. Då vet jag exakt vad jag hade gjort nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det stämmer att det var Kreta. Ingen av oss visste att de också skulle åka. Vi åkte från Gbg och de från Sthlm. Vi kom iväg i tid - de blev nästan ett dygn försenade därför kom de inte förrän nästa dag.



Jag antar att det mig som du vill trolla till Penang???

2011-09-14 @ 17:22:48
Postat av: Madde

Mamma, hon vill trolla sig själv till usa... Duuuh.,..

2011-09-15 @ 06:17:20
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0