Shopping kväll!

En bra sak här är att shoppingcentren har öppet så himla sent på kvällen, ca 22-23. Idag var vi sex stycken som tog en taxi vid 19.30 till QueensBayMall för först dinner och sen shopping. Jag lyckades hitta tre T-shirts på forever21 och ett par sandaler. Inte jätte mycket men det var var jag behövde i alla fall. T-shirts måste man ha i skolan, man får alltså inte ha linne. Idag har till och med Alex(från Tyskland) blivit nekade att gå in på ett visst kontor för att han hade vanlig T-shirt och inte något med krage på. Krage måste man ha när det är något med skolan som inte är lektioner. Tydligen måste tjejer också ha det på dessa tillfällen vilket jag inte har införskaffat mig än. Grejen med dessa dresscdes är egentligen helt okej så länge man är inne i en lektionssal för där har dom ändå på ACn på högsta nivå så det är jätte kallt. Det jobbiga är dock att man först måste gå till skolan i minst 30 grader, med en väldigt hög luftfukitghet och på campus så är det väldigt backigt så jag kan tala om för er att det är ingen som klarar den sträckan utan att svettas! Det är alltså som gjort för att bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0