Hur svårt kan det vara att göra rätt?

Igår beställde vi ju som sagt in från McDonald´s. När killen kommer med leveransen kanske 30-40 min senare så märker vi(givetvis när han har gått) att en glass och en hamburgare saknas. Vi ringer då upp igen och talar om detta för dom och då lovar dom att komma tillbaka med det så fort som möjligt. Snäll som jag är ibland sa jag att jag kunde vänta på det så kunde dom andra äta. Och vänta gjorde jag, tog minst 40 min till innan en annan kille kom. Tror ni han lyckades få med min hamburgare? Nej så klart inte! Han kom istället med tre glassar! Då kände jag va fan nu skiter jag it! Så jag åt upp en glass och tog en minibar istället! Lite surt! Vi avslutade kvällen med "Dum och Dummare" och vin, vinet var dyrt och inte speciellt gott men det slank ner i alla fall :)
Idag har vi varit i Malaysias största buddistiska tempel. Var hur häftigt som helst, med alla färger och olika utsmyckningar, budda i tre meters stora statyer och så vidare. Bilder kommer förmodligen på fb i veckan! Och de två fransmännen i vår grupp fortsätter att förvåna genom att bara vara så himla franska. Idag hade dom tagit med sig lite picknick, kan ni gissa vad det var? Baguette, ost, någon fransk korv och så klart vin! Kan det bli mer franskt? Men gott var det i alla fall så jag klagar absolut inte utan tycker snarare att det är väldigt bra att ha dom i vårat "gäng" då dom även gillar att laga mat!
Ikväll blir det nog lugnt, jag är förvånansvärt trött och borde börja plugga i och med att jag enbart har två veckor till tenta och nästa helg planerar vi att dra iväg någonstans.
Kram på er
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0