Happy!

Idag tog vi äntligen tag i saken och gick och köpte oss en router! Så nu funkar internet skit bra! Har redan skypat både med Tobbe och med mamma och pappa i typ en timma var! Ååå vad kul det var! Det har inte funkat såhär bra någon gång förut! Nu lyssnar jag även på spotify, som jag längtat! Ikväll kanske jag till och med kan kolla på något svenskt på kanske svtplay eller någon annan kanal, spännande! Hittills har jag tittat på hela säsong ett av gossip girl! Och ikväll var tanken att ta tag i 4 säsonger av How I met your mother, men tror jag har sett dom flesta avsnitten men dom är ju så bra!
Idag har det verkligen varit en riktig söndag, vi sov alla till efter klockan 11. Sen tog jag en simtur i poolen innan jag gick upp och pluggade lite Global supply chain management, känns som det är en riktig rolig kurs! Ett grupparbete ingår i kursen och jag är ihop med två finnar och två chineser! Gillar blandningen! I security investment and portfoliomanagement är jag ihop med en annan svensk, Niklas från Linköping, en finne Niilo och en Schwezisk tjej Nina. Den sistnämnda gruppen känns som en vinnar grupp :) Både Niilo och Niklas investerar redan som det är nu och grupparbetet går ut på att vi ska tävla mot alla andra i klassen om vems portfölj som utvecklas bäst under ett par månader! Ska bli riktigt kul och intressant! Jag tror faktiskt jag kommer lära mig mer här än jag trodde innan! Idag har varit en bra dag trots att vi knappt har gjort något men jag tror mest det beror på att jag fick prata med Tobbe på riktigt :) Och mamma och pappa såklart :)
Hörde att ni hade hyffsat väder där hemma idag! Härligt! här är det inte så fint idag men det är bara skönt för då har man inte dåligt samvete att man är inomhus :)
Ryan, Anna och jag i Nationalparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0