Ge er!

Förstår inte varför vissa människor har så svårt att förstå vissa saker ibland! Sedan jag skaffade mitt nummer här i Malaysia så är det en Malaysisk kvinna som ringer mig titt som tätt! En morgon ringde hon ganska tidigt, jag svarade och sa typ flera gånger wrong number, jag försökte fråga vem hon sökte osv. men hon talade inte engelska, så jag la på. En minut senare ringer hon igen jag trycker på rödlur och detta upprepar sig tre gånger. Fjärde gången svarar jag igen och säger wrong number och sen lägger på, då gav hon sig i alla fall för den gången. Efter det har hon säkert typ ringt 5 gånger till, jag menar lär man sig inte eller? Idag ringde hon och väckte mig till exempel, man blir ju så frustrerad! Önskar man kunde spärra vissa numer. Hur jag kom och tänka på det just nu är för att någon på skype inte heller ger sig, började med att ringa och jag tryckte rödlur, ringde 3 ggr till jag gjorde samma sak. Sen skrev jag att det var fel person och att jag inte känner någon från Algeriet!!! Men tror ni han/hon gav sig? Nope nu vill den istället bli kompis med mig, nej tack känner jag! Jag menar vill jag skypa finns det ganska många hemma i Sverige, Tyskland eller USA jag skulle ringa först!
Jaja hoppas folk kan lära sig tillslut!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0