Fredag!

Mia angående dycert, vi var och snorklade på the perenthians förra helgen och man såg väldigt coola saker bara det så självklart vore det coolt med dykarcert. men sen vet jag ju inte om jag kommer använda det någon gång mer plus att man måste boka upp ett par helger för det vilket innebär att det blir mindre resande. Men tanken finns det så vem vet en dag kanske vi tar tag i det :)
Idag fredag har vi inte gjort speciellt mycket. Jag började dagen med att gå ner till poolen, jag var helt ensam tills ca. 15 stycken 15 åriga Malaysiska killar kom. Dom höll på som bara den och typ försökte snacka med mig osv. så jag messade Sue och hon vägrade komma ner när killarna va där haha så vi gick till Sunnyville (ett annat ställe brevid här där vissa utbytesstudenter bor) och badade i deras pool istället. Idag bjöd Auorilian på mat, det var hur gott som helst att få hemma lagad mat. Han bjöd på pasta, stekt paprika och lök, stekt ägg och tomatsås. Ikväll har vi inget planerat än men alla är rätt sega så det blir nog bara middag och sen hem och sova!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0