Fest!

Igår hade vi fest för att fira att Emil fyllde år, men hur mycket är fortfarande ett mysterium för alla och vi börjar undra om han ens vet det själv! Vi började kvällen vid poolen några badade men igår var faktiskt första gången jag frös utomhus sen jag kom hit så bad blev det inget för mig. Jag värmde mig med lite alkohol istället. Sue hade köpt tårta som var hur fin som helst med ett litet tåg på och Emil fick ett par presenter. Bland annat ett doft ljus av mig som jag köpte Parkson för att få 20% rabatt på min andra produkt vilket var min backpack. Vi var ett ganska stort gäng och det var en mycket trevlig förfest. Vi lyckades sedan fixa en snubbe som jobbar i affären här på e.park att köra oss in till Georgetown, dom andra hade mindre tur med taxin så dom fick vänta ganska länge. Vi hade redan ätit upp vår indiska mat innan dom kom. Vi gick i förväg och mötte upp födelsedagsbarnet med fler på Penang Road (bargatan). Kvällen blev hur bra som helst och vi dansade tills dom stängde!
Jag var ganska trött när jag vaknade imorse och att då få ett sms som det står, By the way the class was not canceled today. Fick det exakt klockan 9 och lektionen började klockan 9. Först tönkte jag att jag skulle slänga mig dit och vara med en stund men sen kom jag på att grinden vi går igenom till skolan stänger klockan 9 och den är minst 10 min snabbare än den stora ingången och då kände jag att jag knappt skulle hinna med något av lektionen och somnade om. Det var ju inte direkt mitt fel att jag trodde den var inställd, international office har sagt till folk att alla management kurser är inställda den här veckan. Bra koll! Man vet inte vem ska lita på här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0