Ännu en shopping dag!

Idag vaknade jag ännu en gång av att en Malay ringer till min mobil! Händer hur ofta som helst och den här personen verkar inte förstå att hon ringer fel! Ganska störande! Jag började dagen med två rostade mackor och sedan försökte jag memorera vägen till QueensBay Mall ifrån min balkong, ser nämligen hela vägen dit. Jag lyckades bra för jag gick inte fel en enda gång och kom perfekt fram dit jag skulle. Det tog ca 30 min att gå så det kändes lite smidigare än att ta bussen som bara går en gång i halvtimmen. Jag satte mig i alla fall på Starbucks eftersom dom har WIFI där och skypade med Tobbe innan han skulle till jobbet :) När han var tvungen att gå så satt jag kvar och surfade lite innan jag började min shopping. Dagens uppdrag var att hitta converse i storlek 37 tlll både mig och Louise men utan resultat idag med. Jag provade ett par 36.5 och dom kändes ändå okej så jag köpte ett par. Jag inhandlade även ett par långärmade tröjor till skolan i och med att det är så kallt i salarna. Sen åt jag lunch på KFC innan jag tog en taxi hem för 15 MYR, knappt 35 SEK. Nu har jag precis städat lite skurat golvet och plockat undan! Jag kan meddela att vattnet jag skurat med nu är svart, golvet var skitigt redan när vi kom hit sen råkade vi lämna ett fönster öppet så det hade regnat in i hela hallen när vi kom hem! Men nu är det i alla fall fixat! Nu ska jag se om Tobbe har lunch snart så vi kan skypa lite :)
Hoppas ni har en trevlig dag!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0