24e våningen!

Vi bor som ni kanske redan vet på 24e våningen. En av mina första tankar när vi fick reda på det var att skönt då slipper vi nog djur i lägenheten! Och jo vi har ju i alla fall inga kackerlackor som det finns på första våningen, men ödlor! Jag vet inte har säkert redan sett typ fem stycken här inne, och hur gör man sig av med dom? Man kan ju inte direkt döda dom för dom är ju inte små som spindlar (dock dödar jag helst inte spindlar själv heller för jag är rädd för dom). Det som är bra är att dom är typ räddare för oss än vi är för dom för dom gömmer sig så fort dom ser oss. Just nu ligger det en cirka två meter härifrån och trycker under en pall. Men det enda vi kan göra är att vänta på att dom ska hitta ut själva, och det är inte så svårt då vi alltid har öppet! En positiv sak är även att jag har aldrig sett dom typ i soffan eller sängen eller liknande utan bara på golvet eller väggen och en gång i diskhon! 
Från firandet av Mexikos Independenceday!
Nu kan ni se fler bilder på facebook!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0