Public holiday!

Nästa vecka är det en public holiday här, vilket innebär att vi är lediga tisdag, onsdag och torsdag. Alltså alla de tre dagarna jag vanligtvis har lektioner. Så på fredag är planen att jag och tre finska tjejer Jenna, Tiia och Emmi ska till först Kambodja och sen Vietnam! Har inte bokat något än men det gör ska vi göra i morgon förmodligen. Ska bli grymt kul i alla fall :) Vi åker på fredag och kommer hem lördagen veckan efter. Sen när vi kommer hem har vi en vecka med lektioner och en midterm exam innan midtermbreak är, vilket innebär en ny resa :) Vart, är inte bestämt men det rycktas om Indonesien, återstår att se :)
Bild från Langkawi.
Ska tillbaka dit om cirka en och en halv månad med mamma och pappa, då ska vi även till Singapore.
Sen kommer Tobbe och då blir det först Kuala Lumpur över jul och sen Thailand över nyår, längtar!
Det är dom resorna som är bokade än så länge. Får se vad som hinns med mer. Det är ju så sjukt mycket man vill hinna med!
Hoppas ni får en bra vecka i Sverige!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carro

Ryktas*

2011-10-17 @ 10:50:25
URL: http://missasia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh vad fint! Tänk att jag ska få se det på riktigt!

Kram Mamma

2011-10-17 @ 20:06:22
Postat av: Madde

Tyst mamma... Jag blir ju avundsjuk nu :( Kan ju rädda mig med att jag drar till teeeeexas om lite mer än två månader!!!!! :D

2011-10-18 @ 06:25:12
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0