Pluggdag!

Idag har jag i stort sett inte gjort mer än att plugga! Jag har hittills skrivit 12 sidor på min inlämning om ASEAN, det ska vara mellan 10-20 så jag börjar närma mig slutet vilket är skönt! Dock är det sjukt att jag är ute i så här god tid, inlämningen ska inte vara klar förrän om cirka nio veckor eller något. Personligt rekord! Fast jag är ju inte helt klar än. I morgon är jag ledig från lektioner på grund av olika anledningar från lärarna. Istället ska vi ta tag i ett av våra grupparbeten, det i International Marketing. Det är jag och fyra finnar som gör det ihop. Jag hoppas vi gör det så fort som möjligt då jag har två till stora grupparbeten! Gillar egna inlämningar bättre då man själv kan bestämma över när man ska göra det och man vet exakt vad som lämnas in. Även om jag nog tycker att grupparbeten är roligare.
Nu ska jag fortsätta skriva på ASEAN´s vision 2020, spännande!
Gillar bilden! Alla är sjukt upptagna med sitt eget!
Hoppas ni har haft en trevlig helg!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0