Plugg!

Just nu händer det inte alls mycket spännande. Jag pluggar mest för jag har en midterm på torsdag och sen ska vi åka bort i en vecka, vart har vi inte bestämt, sen när vi kommer hem har jag en ny tenta på onsdagen sen har vi midtermbreak. När vi kommer hem från det har jag ytterligare en midterm och sen börjar alla grupparbeten att ska vara klara. Alltså en del plugg som måste göras i och med mycket resande! Det är dock lite svårt att lära sig räkna i security investment and portfolio management kursen i och med att vi inte får några direkta svar på frågorna. Men det är bara göra så gott man kan :)
Hoppas att ni får en lite roligare helg än vad jag har framför mig!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0