Ladies night!

I kväll är det Ladies Night på MOIS som gäller! Woho, det betyder alltså att tjejer dricker gratis drinkar till klockan 01.00 och gratis inträde! Gillas skarpt! De har även en dans tävling för tjejer. Själv tycker jag det är lite töntigt, haha, men vinner man så får man 800 MYR alltså lite mindre än 2000 SEK. För två veckor sen ställde en av utbytes studenterna upp, Sierra från Canada, och hon vann faktiskt! Det är inte speciellt vanligt att man vaknar upp dagen efter en utgång och är nästan 2000 kr rikare än innan man gick ut. Jag lovar dock att jag aldrig ställer upp på något sådant så ni kan vara lugna ;)
Mina söta och sköna vänner Zelda och Nina står för partybilden!
Trevlig kväll på er!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0