Kvällsmat och kvällslektion!

Nu är det dags att dra sig neråt mot skolan för att käka innan det är dags för mig att ha lektion igen. Som tur är det sista gången jag har en kvällslektion så jag ska nog överleva. Jag har även lyckats hitta ett tjej futsallag på skolan. Så nu måste jag bara införskaffa mig ett par skor och sen ska jag gå dit och se vad asiaterna har att bjuda på för kvalitéer.
Pinsamt att säga men igår var första gången vi tränade på riktigt här i Malaysia. Och ja det märks idag, även om jag började lugnt. Träningsvärk i mage, rygg och armar! Underbart! Gillar träningsvärk, bevis på att det ger något!
Hepp dags att sticka!
puss och kram
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0