Kambodja och Vietnam!

Nu har jag i stort sett packat klart och tro det eller ej men jag har 1.5 kg till godo! Och då har jag ändå bara handbagage. Men vi ska checka in en väska ihop så jag har en liten påse med solskyddsfaktor, lotin osv som ska till den stora väskan. Jag tror det här kommer bli ett minne för livet. Kambosja och Vietnam är nog rätt häftiga land att besöka. Först har vi dock en hel natt att spendera på en buss och en flygplats i Kuala Lumpur innan flyget går i morgon bitti klockan 7. Tyvärr så kommer ni nog inte få så många uppdateringar här ifrån tills nästa måndag då vi kommer hem. Men då lovas biler och en sammanfattning av resan. Ni får ha det så bra där hemma så länge så hörs vi när jag kommer hem igen!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevlig resa och ta hand om varandra!

Kram

2011-10-24 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0