Effektiva timmar!

Sen klockan 18 igår kväll har jag hunnit med massor. Jag och Zelda tränade på gymmet för tredej gången denna veckan, jag är stolt över oss! Sedan snyggade vi till oss och gick till Bali Bali för middag och en öl. Vidare till HappyMart för att inhandla alkohol för kvällens planer. Det var nämligen Mikis födelsedag, an av "faddrarna" här. Så vi var ett gäng utbytesstudenter och några av hennes vänner som samlades vid poolen vid Sunnyville för att förfesta lite. Planen var sedan att dra till QE2. En klubb som ligger ute på en pir och det var glas väggar åt alla håll. Dock kunde utsikten varit lite finare då man såg ganska mycket industri. Vi gick vidare till MOIS och där dansade vi tills det stängde. Jag hade hur kul som helst! Vi tog en taxi hem och tog ett natt dopp i poolen för att sedan somna vid 5 tiden. Och i morses hade jag en tenat klockan 9! Men som tur är är det ingen betygsgrundande tenta utan det är bara inför någon slags tävling och man får två credits för att man kom dit och gjorde den. Så jag och Nina gick i alla fall dit och gjorde vårat bästa. Nu ska jag ta igen lite förlorad sömn!
Trevlig helg!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0