Typiskt *2

Idag har jag varit trött i stort sett hela tiden! men har kämpat för att hålla mig vaken så att jag ska kunna sova i kväll. Jag tänkte mig därför en tidig kväll men vad händer kl 21 jo då är det som att någon har hällt i mig fem koppar kaffe och jag är klar vaken. Typiskt!
Jag har även hittat en del i min dröm! Dock ett år för tidigt, typiskt! Men dyker chansen upp om ett år så ska jag göra allt för att få den uppfylld!
God natt nu ska jag försöka sova i alla fall!
ps. Om 2 dagar exakt till jag är i Singapore med mamma och pappa! Can´t wait!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och om en månad exakt är du i KL med mig:)

2011-11-22 @ 16:58:05
Postat av: Tobbe

Och om en månad exakt är du i KL med mig:)

2011-11-22 @ 16:58:43
Postat av: Mamma

Vi ses snaaaaaaaaaart!!!! Jag längtar!!!!

Kram

2011-11-22 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0