Time fly´s!

Håller med min vän Sue!
Time fly's when you having the fucking time of your life ;)!


Två helger framöver spenderar jag med mamma och pappa i Singapore och på Langkawi!
Efter det blir det antingen en helg på Borneo och en i Penang eller bara två helger i Penang.
Sen är det helt plötsligt julafton och då kommer min älskling hit!
Då blir det en helg i Kuala Lumpur, en vecka i Thailand. Sen två tentor och tre dagar i Penang innan vi åker på en tio dagars tripp någon stans. Den 17e januari har jag två tentor och sen är det bara ett få tal dagar kvar i Malaysia!
Vad hände? Det är ju snart redan slut?!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har redan varit här en tredjedel av tiden... första quartern och halva andra quartern har redan gått! DET ÄR SJUKT! :(

2011-11-21 @ 04:49:00
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0