Tentor!

I veckan fick jag tillbaka min midterm exam i Global Supply Chain Managemnet och resultated var oväntat bra, 85% vilket i alla fall minst är ett A i Malaysiska termer. Detta innebär att jag nu har samlat ihop 17% i den här kursen och behöver enbart 33% till för att klara hela! Och kvar att göra är ett grupparbete och presentation som ihop är 20% och sen slut tentan som är värld 60%. Jag tror och hoppas det inte ska vara några problem alls att fixa det!
Schemat för våra slut tentor har u också kommit och för min del blev det faktiskt ganska bra. Jag tentar 4/1, 7/1 och två tentor 17/1. Detta innebär att jag och Tobbe kan stanna i Thailand till den 3e december och sedan kan vi åka iväg på en tio dagars resa emellan 7/1 och 17/1. Vart den resan blir har vi inte bestämt än, det återstår att se.
Jag har i stort sett gjort klart mina delar till våra grupparbeten vilket är skönt. Just nu pluggar jag till en midterm exam jag har på måndag i International Marketing. Sedan har jag en stor egen inlämning på 15 sidor som ska in om några veckor som jag har tänkt att lägga helgen på. När den är klar har jag inte speciellt mycket kvar här att göra för skolan mer än slut tentorna. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0