Shopping!

Idag var vi, jag, Jenna, Tiia och Emmi, en sväng efter skolan i Queensbay mall! Och wopps vi fick med oss en hel del skor därifrån! Jag lyckades införskaffa mig 3 par sandaler! Ihop köpte vi nog minst 8 par! Bra jobbat tycker jag. Jag insåg nyss när jag kollad på våran skohög att jag köpt minst 10 par sedan jag kom hit, fast då inklusive två par flippflopps. Tur att Tobbe kommer hit och hjälper mig få hem allt.
Vi köpte även lite smått och gott inför resan i morgon så som, sololja, vatten, chips och så vidare. Sedan lunchade vi på Friday´s. Ibland är det gott med lote "western food" men nu har vi nästan ätit för mycket av det. Och det lär ju bli en hel del i Thailand med eftersom vi åker till turist ställen. Just nu längtar jag verkligen efter min favorit rätt här som är "hot and spicy", typ nudlar kyckling med röd peppar och världens godaste sås.
Nu borde jag packa för i morgon bär det av till Krabi och Phuket!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0