Normal söndagkväll!

Igår kväll drog vi, jag, Zelda, Aurilien och Calle, iväg i en taxi till QueensBay Mall för att äta på vårt indiska favrti ställe, Kapitan. Vi åt Tandori chicken och nanbröd, mums. Efter det gick vi in i shopping centret, Calle klippte sig, jag växlade pengar och vi tog en kopp kaffe. Sedan gick vi på uppdrag för att hitta tomteluvor! Det är inte helt lätt att få någon julstämning i 30 graders värme kan jag meddela. Men vi hittade i alla fall varsin luva och åkte därifrån som fyra tomtenissar.
När vi kom tillbaka till lägenheten spelade vi musik och sjöng i våra tomteluvor! Förmodligen en ganska rolig syn om någon hade kommit in. Men en trevlig kväll för oss helt enkelt.
Idag har dagen bestått av pluggande. Jag har International Marketing tenta i kväll.
Jag fick även en rolig överraskning när jag tittade brevlådan. Ett vykort från Jessica :) Tack så himla mycket, väldigt uppskattat!
Jag har även fått ett brev i från Lisbeth och Sven, (Tobbes föräldrar) som också var väldigt kul och uppskattat från mig. Annars så får vi mest bara reklam och räkningar!
Hoppas ni har haft en bra helg och att eran vecka blir kanon!
Kram på er
Bild från Thailand, Bandu Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0