Lucky girl!

Lite tur måste man ha ibland, och det är precis vad jag har nästa vecka!
Som ni vet kommer mamma och pappa hit på torsdag och vi ska spendera helgen i Singapore. Efter det är vi i Penang måndag till torsdag. Normalt har jag två lektioner på tisdagar, en på onsdag och en på torsdag. Men inte denna veckan för jag har lyckats få tre lektioner inställda! Har ingen aning om hur det lyckats gå på samma vecka, men ingen är gladare än jag! Jag går därför bara en lektion på tisdag morgon och kan därför hänga mer med mamma och pappa utan att missa någon lektion! Perfekt!
By the way!
En sak jag kommer sakna när jag kommer hem till Sverige är att efter man har tränat kan man bara slänga sig i en pool! Hur underbart är inte det egentligen? Riktig lyx om ni frågar mig!
I morgon åker jag till Singapore, som för er som inte vet faktiskt var mitt första val före Malaysia. Fast utan att ha varit där kan jag nog säga att jag är glad över att det blev Malaysia. Singapore är dyrare och ganska litet.  Och i morgon får jag alltså träffa mina föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Madde

That is noooot fair :( Tar du med dig datorn till Singapore? :)

2011-11-24 @ 03:26:10
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0