Våren!

Fick den här fina kommentaren av Sofie:
Vi vill ha hem dej med nu! Längtar faktiskt redan till våren för jag tror den kommer bli geat! Vi planerade ännu mer igår, vin o halv åtta hos mig kvällar med mat o massa snack bara för att hänga :) kramar
Åå vad jag längtar efter det :) Mys mys!
Men först ska jag spendera min sista månad i Malaysia på bästa sätt med Tobbe :)
På fredag så åker jag till kuala Lumpur för att möta Tobbe på hotellet! Gud vad mysigt!
Svårt att förstå att den här dagen redan är här snart! I min kalender står det "Den lyckligaste dagen"! Det skrevs i början av min tid här när allt kändes så långt bort men nu är den här :)
På söndagen bär det av till Thailand och Bangkok, men bara för en natt innan vi åker vidare till Koh Chang och firar nyår där.
Sen blir det tillbaka till Penang för att skriva två tentor innan vi åker igen den 8e till Borneo och kommer hem den 16e till Penang och den 17e har jag mina sista tentor! Sen har vi några dagar i Penang innan det blir hemfärd mot Sverige!
Nu dags att återgå till plugg, för som ni förstår är inte jätte mycket plugg in planerat i det här schemat!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda Y

Åh, låter underbart Carro! Hoppas ni får det bäst! :)Är löjligt avundsjuk på att ni ska åka till Borneo, ta massor med kort!Kram

2011-12-20 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0