Vänner!

Idag skypade jag med Louise en sväng och även Sofie, Jessica och Sara fanns i bakgrunden! Åå vad jag saknar er mina vänner där hemma! Längtar tills jag få ge er bamsekram och sen gå och äta lunch på kaffepaus och sitta i timmar och bara snacka! vad jag hade önskat att man både kunde spara kakan och äta den! Då hade jag dragit med mig alla mina vänner hit eller tagit med mig alla vänner här hem till Sverige!
En månad till som jag tror kommer bli grymt bra med Tobbe pch sen får jag träffa er igen! Dock inte Jessica då hon hinner åka till USA innan jag kommer hem. Men er andra!
Ni är underbara mina vänner! Och jag tycker verkligen ni alla förtjänar att vara lediga nu efter era tentor och allt annat som hänt! Ni är så underbara! Saknar er!
Massa kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi vill ha hem dej med nu! Längtar faktiskt redan till våren för jag tror den kommer bli geat! Vi planerade ännu mer igår, vin o halv åtta hos mig kvällar med mat o massa snack bara för att hänga :) kramar

2011-12-20 @ 07:27:09
URL: http://Http://nykis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0