Tomt!

Här var det tomt ser jag! Dock hinner jag inte uppdatera er om mina resor den senaste tiden, jag är mitt uppe i ett grupparbete som ska presenteras i morgon.
Jag måste säga att grupparbete är så himla komplicerat när man inte är med kompetenta människor.
Jag är lite frustrerad just nu då ingen i min grupp verkar kunna göra någor rätt eller i någorlunda god tid. Just därför sitter jag här nu kl 22.21 och ska ha presentation i morgon kl. 9 och har inte ens börjat tänka på vad  jag ska säga. Jag har nämligen ägnat hela kvällen åt att försöka fixa ihop arbetet och vår powerpoint tills imorgon plus kommit på våra förslag till förbättringar i Protons supply chain. Men nu är det bara för mig att lära mig vad jag ska säga tills imogon innan jag kan sova och i morgon vid 10 är det förhoppningsvis över :)
Hoppas ni där hemma har haft en bra helg för det har jag!
Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0