Säger det igen...

..Grupparbete är inte min favorit, i alla fall inte här i Malaysia. Ska jag vara ärlig spelar det ingen roll om man jobbar med Asiater eller Européer. Asiaterna är på en väldigt, väldigt låg nivå och väldigt oprofessionella medan Européerna är allmänt ointresserade och skiter i vilket. Sköj! Förra veckan fick jag rädda ett grupparbete i kursen Global Supply Chain Management, där jag la flera timmar på att sätta ihop vårt powerpoint, skriva den viktigaste delen i arbetet (våra förslag på förbättringar plus att jag redan gjort min del vilket var den största frågan i arbetet) och sen sätta ihop hela arbetet med referenser och så vidare, medan jag vet att tre i gruppen i stort sett har copypastat sin del. Och nu när vi har nästa grupparbete i Securit Investment and Portfolio Managent som ska vara inne på torsdag tio sidor och en presentation, ja då händer inget heller. Just nu känns det som att det är lika bra man gör allt själv så man vet att allt blir gjort och att allt blir gjort på rätt sätt.
Men ni min grupparbetare i Sverige vad jag saknar er nu! Ni kan i alla fall titta i kalendern och planera in när vi ska träffas, ni kan skriva er egen text, och ni skulle aldrig ignorera mejl (ja det har gått en vecka sen jag frågade en speciell person i vår grupp om hon hade några källor till arbetet, hur svårt kan det vara att svara nej på det om man inte använt några?). Ja här är det frustration på hög nivå.
Jag längtar tills jag får skriva grupparbete med Louise, Sofie, Jessica, Johanna, Sofia eller vem som helst som kan något!
Saknar er tjejer! Och kom ihåg att ni är grymma på grupparbeten ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom igen carro!! Snart är det lov ;)

2011-12-13 @ 13:46:44
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi saknar dig också!

2011-12-14 @ 04:30:10
URL: http://johannathoreson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0