Poolparty!

Idag har jag lyckats sammanfatta två kapitel, varit på gymmet två vändor och varit vid poolen cirka två timmar. Plus lite annat smått och gott! Nu klockan elva är det dags för poolparty! Hade gärna börjat lite tidigare för känner nu hur trött jag är men efter ett par öl så är jag nog på topp igen :)
Poolparty är något som jag verkligen kommer sakna när jag åker hem. Så himla enkelt! Någon känner för att ta några drinkar/ öl då räcker det med att man postar det på vår gemensamma facebook sida bara några timmar innan så är det alltid några som dyker upp (oftast en hel del). Och inget krångel med vart man ska va heller för poolen är ju helt underbart perfekt för vilken fest som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0