Langkawi!

Yepp i helgen som var tillbringade jag, mamma och pappa på Langkawi. Jag kan säga att den resan gick avslappningens tecken. Väldigt skönt att bara gå ner till stranden och lägga sig i en solstol och läsa lite böcker. Vet förövrigt inte när jag läste ut en bok senast men i helgen läste jag ut en bok som jag började med när jag kom till Malaysia, jag läste ut en hel till och han börja på en tredje, det ni! Vi bodde i alla fall på ett fint hotell med privat strand, pool och bubbelpool (ca 30 grader). Rätt gött! En dag tog vi en vända med cable car upp till toppen på ön och såg en underbar utsikt. Vi gjorde även ett besök vid vattenfallen. Vi åt gott och drack gott. Äntligen fick jag lite vin! Vinet i Malaysia är dyrare än i Sverige men på Langkawi är det skattefritt så då blir det ganska billigt. Hade i alla fall en jätte bra helg. Saknades dock två personer! Två systrar! Men det var nog första och sista gången jag var på semester själv med mamma och pappa och lite bortskämd blev jag ju förstås :)
Tack mamma och pappa för semestern!
kram på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Aaaw, vad gulligt av dig! :) Vad säger du, alla fem (sju, åtta? Tobbe och christian och någon av mina kompisar/pojkvän?) om ett år eller två?!

2011-12-09 @ 05:56:56
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0