Kackerlacka VS. ödla!

Vem tror ni vinner?
Jag och Zelda sitter och lyssnar på musik då hon plötsligt skriker! Why? Jo en kackerlacka bakom mig,,, kackerlackan börjar gå mot diskbänken men hela vägen hinner hon/han inte då en ödla smyger upp och vips tar ödlan kackerlackan i munnen och drar in henne under diskbänken! Yeah tänker vi fan va bra tt vi har någr a ödlor ibland men hepp glada fick vi inte vara länge då kackerlackan kommer ut springandes under kylen. Och än en gång är inte Calle på plats när vi behöver honom!  Så Zelda får helt enkelt försöka jaga ut kackerlackan från lägenheten med vår sopkvast medan jag står på en stol :S opps! Helt lyckas ho inte då vi trodde hon lyckades döda den i dörr springan till vår grind. Så hon stängde glasdörren som är innanför och lät grinden vara och sen när vi gick ut var den borta? Förhoppningsvis inte i vår lägenhet längre! Men man vet aldrig!
Kommer den tillbaka hejjar i alla fall jag på ödlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0