Hotell!

Jag gillar den här kommentaren jag fick från Josse angående förra inlägget "Fin bild pa er pa hotell ;) ni passar pa hotell! ha en underbar manad tillsammans aven om vi kommer sakna er pa jul! puss o kram". Jag tycker med vi passar bra på hotell! Det ska bevisas inom 24 timmar :) 
Så i morgon kommer taxin och hämtar upp mig 9.45 för att ta mig till bussen som åker mot KL 10.30. Sen kommer jag inte befinna mig i Penang förräns den 3e januari! Men datorn hänger med så något inlägg ibland ska väl hinnas med ;)
Jag önskar er alla i alla fall en God Jul och hoppas ni får det mysigt med nära och kära! Det ska jag ha :)
Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha gillar hur bra du också är på svenska " bussen som åker mot KL 10.30." visste inte att det fanns bussar som åker mot klockslag ;) GOD JUL ÄLSKADE SYSTER!

2011-12-24 @ 08:15:02
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0