Fest!

Sedan mitt senaste inlägg har jag hunnit med två fester. I onsdags var jag på förfest hos mina finska vänner på Sunnyville. Det var mycket trevligt må jag säga även om jag gick hem när några åkte vidare till ladies night. Igår hade vi julfest hos Carli, Emil och Bastian och det var hur mycket folk som helst! Jag stannade till tre innan jag gav upp för min trötthet. Men desto bättre idag då jag inte alls varit trött eller bakis!
Jag har även lyckats boka min bussbiljett till Kuala Lumpur nästa vecka då jag möter Tobbe! Det är i stort sett bara en vecka och två timmar tills jag får träffa honom igen! LÄNGTAR!
Hoppas ni får en trevlig helg! Min kommer nog bestå av mest plugg och en Gala night med skolan på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0