5.20 am

Hoppsan när blev klockan så mycket? Förmodligen precis nu! Jag har i alla fall haft en helt underbart rolig kväll! Vi har firat Marit, från Holland som fyller år idag (söndag). Även fast hon lämnade os vi klockan ett så höll vi på frma tills nu! En sak vet jag, jag vill inte lämna människorna här. Jag älskar att vi alla är så olika och kommer från olika kulturer men ändå har så himla roligt ihop. Tomten jag önskar mig i julklapp att alla mina vänner här kan få följa med mig till Sverige i januari! Hur bra vore inte det? Sen klockan två har jag, Zelda, Bastian och Sandro hängt på våran altan, druckit drinkar och snackat om rätt djupa och roliga ämnen. Och alla är vi från olika länder, hur underbart som helst. Hur mycket jag än saknar mina vänner där hemma så vill jag inte att denna dröm sk ta slut! För dröm är nog precis vad jag kan kalla det! Inte speciellt mycket måsten, du kan hänga vid poolen när du känner för, hänga på gymmet, vara med min roliga vänner, plugga när du helst planerar (inte allas lika mycket som hemma).
Jag hoppas verkligen jag kommer få träffa dom här människorna igen! Gillar dom så mycket, vi har liksom blivit som en familj här allihop! Dock ligger ju inte oddsen på vår sida när det gäller att träffa Sue igen, som redan nu har lämnat oss på Penang. Hon har åkt till Thailand för att resa med en vän och kommer inte tillbaka hit. hon kommer även från Canada vilket inte är det närmaste landet. Usch jag vill inte lämna min "Penang familj", måste få se dom igen för ni är så underbara!
Bara så ni vet!
Ps. min klocka är ställd på klockan 8 am, alltsp om mindre än tre timmar. Men eftersom tuppen redan galer som en galning utanför så får jag nig ställa om den och det blir nog inget gym i morgon förmiddag då Absolut Vodka (Country of Sweden, of course) har gjort sitt i kväll!
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA FYLLEINLÄGG!!!!

2011-12-12 @ 06:52:46
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0