Uttråkad!

Det är konstigt att man längtar till att få vara lite ledig när man jobbar, men nu när jag är ledig denna vecka har jag varit jätte rastlös. Detta kan iof bero på att mina närmsta jobbar och att jag bara går och väntar på att få åka. Det jag har tagit mig tid för de här dagarna under min lediga tid är att powerwalka (igår var jag ute tre gånger på sammanlagt 2.45 min), läsa (som jag aldrig gör när jag pluggar då mitt huvud tycker det räcker med att läsa kurslitteratur), igår bakade jag bullar, fika med mormor och morfar och luncha med mamma. Imorgon har jag och Louise äntligen fått ihop det så då ska vi se vad Göteborg har att erbjuda oss, vilket ska bli väldigt mysigt.
Nu ska jag kila upp till mormor och morfar för lite fika!
Ta hand om er!
Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0