Packar!

Nu har jag nog packat det mesta, men har förmodligen glömt massor. Jag menar hur packar man för 5 månader?
Men som tur är ska jag ju till Malaysia så saknar jag något är det nog inte jätte dyrt att införskaffa det :)
Idag ska jag på en hejdå turné. Först blir det lunch hos Tobbes föräldrar, sen fika hos mormor och morfar och ikväll middag hos mamma och pappa.
Mellan allt detta ska jag till vårdcentralen på två olika besök. Jag har nämligen gått och fått ont i halsen så här ett par dagar innan, underbar timing! Som tur är var det värst i morse och nu känns det inte alls lika farligt längre men man vet ju inte om det är början till hallsfluss så jag ska i alla fall kolla upp det för säkerhetsskull.
Vägde min väska nyss och den vägde 18.5 kg (får max vara 23) så än så länge är jag på rätt sida, men det är lite små grejor som ska ner. Nu dusch!
Detta är så långt som går ifrån vad jag ska uppleva de närmaste månaderna. Men detta är en bild på ett sjukt fint paradis så på det sättet hoppas jag att Val Thorens och Malaysia är lika!
Den här bilden är precis tvärtom mot vad jag kommer uppleva de närmaste fem månaderna. Men detta är en bild på ett annat paradis jag har besökt!
Ha det bra mina fina vänner!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0