Malaysia, Penang!

Penang city center!
Det är här jag ska spendera mina kommande 5 månader. Den här bilden är ju sjukt cool och jag hoppas att den stämmer överens med verkligheten. Det känns att det börjar närma sig nu!
Jag har idag varit hos Angelica för klippning och även färgning av ögonbryn och ögonfransar. Kände att det var rätt smidigt då jag kommer tillbringa förmodligen mycket tid i vatten och sminkning inte går jätte bra hand i hand med vatten. Men det blev iaf jätte bra, Angelica är duktig :)
Nu inväntar jag att Tobbe ska sluta så vi kan åka in och köpa mig en systemkamera, så jag förhoppningsvis kan ta fina bilder som ni här hemma kommer få del av :)
Jag håller även på att tvätta för att sedan kunna välja ut vilka kläder jag ska ha med mig så jag kan börja packa lite smått. Har iof redan lagt ner alla mina bikinisar och lite annat smått och gått.
Det är här jag ska spendera mina kommande 5 månader. Den bilden på byggnaderna är själva Penang city center och den är ju sjukt cool och jag hoppas att den stämmer överens med verkligheten. Jag hoppas jag kommer uppleva en bra blandning av de två tidigare bilderna.
Det känns att det börjar närma sig nu!
Jag har idag varit hos Angelica för klippning och även färgning av ögonbryn och ögonfransar. Kände att det var rätt smidigt då jag kommer tillbringa förmodligen mycket tid i vatten och sminkning inte går jätte bra hand i hand med vatten. Men det blev iaf jätte bra, Angelica är duktig :)
Nu inväntar jag att Tobbe ska sluta så vi kan åka in och köpa mig en systemkamera, så jag förhoppningsvis kan ta fina bilder som ni här hemma kommer få del av :)
Jag håller även på att tvätta för att sedan kunna välja ut vilka kläder jag ska ha med mig så jag kan börja packa lite smått. Har iof redan lagt ner alla mina bikinisar och lite annat smått och gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0